zahada GPRS pripojeni (mirne OT)

Radek Vicek vicek.radek@cpost.cz
Pátek Duben 23 10:16:59 CEST 2004

Jo to ja nevim. Asi ctrnact dni jsem je prudil. Neustale mektali o
predelavani site, ze sit se navysuje a pak zase ze o nicem nevi. Pak uz jsem
nekompromisne na dotycnou jecel, ze je mi jedno co predelavaj a kolik kde
maj kapacitu a ze negarantujou rychlost, s tim ze pokud nedostanu 5 hodin
ani jeden timeslot tak se neda hovorit o rychlosti, ale spis o nefunkcnosti.
Dotycna vymekla s tim, ze da zaznam do servisni databaze a pry lokalni
technici v miste maji povinnost do dvou dnu dotycnou bunku proverit.

Pravdou je ze za dva dny to slo a jde dodnes.

RadekCX