USB <-> IrDA

Tomas Werschall Tom84@seznam.cz
Čtvrtek Duben 22 17:42:30 CEST 2004

USB<->IrDA umi obvod TUSB3410, o kterym tady nedavno probihala diskuse.Na
adrese  http://boat.aeroomni.com/elektro/tusb3xxx/tusb3410.htm je jak tohoto
obvodu udelat USB<->RS232 , ale v datasheetu je jak to provezt i na to IrDA.
Datasheet je zde http://www-s.ti.com/sc/ds/tusb3410.pdf odlisnot od IrDA a
RS232 by prakticky nemela byt zadna
S pozdravem Tomáš Werschall
----- Original Message -----
From: "Šerých Jakub" <Serych@panska.cz>
To: "! Hw-News (el. adresa)" <Hw-list@mailman.nethouse.cz>
Sent: Thursday, April 22, 2004 2:43 PM
Subject: USB <-> IrDA

Dobry den,
nevite nekdo o nejakem LEVNEM prevodniku USB IrDA? Kdyz jsem to hledal po
webech, s hruzou jsem zjistil, ze takova hracka stoji v nejlepsim pripade
tak kolem 1200 Kc. Ma cenu se pokouset neco takoveho bastlit (z cenovych
duvodu)? Nedavno tu nekdo psal, ze si ubastlil USB <-> RS232, to je de facto
velmi podobne ne? Potrebuji to jen pro synchronizaci mobilniho telefonu s
PeCkou, ktera nema IrDA na MB.

Diky za informace

Jakub Serych