8051 IDE - dotaz

david.hankovec@quick.cz david.hankovec@quick.cz
Čtvrtek Duben 22 14:18:45 CEST 2004

Ja ladim matematiku napr. v jednoduchem prostredi ADsim (nevim presne link na firmu, ale mam to i u sebe na
http://home.tiscali.cz/dh_servis/aduc.htm )
Co se tyka behu programu mohu vrele doporucit MONITOR 51 (delal to bracha), pichnete x51 pres seriak k nejakemu
"textatu" (hyperterminal,telix ap.) a muzete soft krokovat, trasovat,vidite komplet RAMku, disassemblovany soft,
 registry, samozrejmne se to da i editovat, muzete nastavovat breakpointy atd.,hlidani zmeny v RAM a to vsechno s procesorem ve Vasi konstrukci, jediny mensi problem je, ze to nenacpete do x51, je treba mit simulator EEPROM (Monitor ma asi 10k).
Ale na druhou stranu je to oboji zadarmo.
Pro zvedave je MONITOR na http://home.tiscali.cz/dh_servis/download/negatron/monitor/monitor.html
Sice to stale neni MPlab, ale v nouzi neberte to :-)))

David Hankovec