Ovladaci kabel.

Hary Waren haryw@seznam.cz
Čtvrtek Duben 22 09:17:38 CEST 2004

A je opravdu nutne aby to byl jeden kabel? Z duvodu ohybani by jiste bylo
lepsi pouzit nekolik tencich a tim ohebnejsich kabelu polozenych
(vyvazanych) do plocheho pasu. To se ohyba mnohem lepe.

Zdravim Hary

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz
[mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz]On Behalf Of Martin Hanek
Sent: Wednesday, April 21, 2004 7:15 PM
To: Konference HW news
Subject: Ovladaci kabel.

Dobry den,
potrebuji cca 15m ovladaciho kabelu pro ulozeni do tzv. "vlecneho
retezu". Kabel by mel mit min. 25 zil, radeji alespon 30 abych mel
rezervu, prurez vodice staci 0.5 mm2, vnejsi prumer kabelu do 20 mm.
je urcen pro ovladani katru na porez dreva, ovl. napeti 24Vst.

Uz jsem kontaktoval snad vsechny vyrobce i dovozce, ale neuspel jsem.
Bud nemaji a kdyz jo, tak musim vzit 60m.

Nevite kde bych to mohl sehnat, pripadne nemate nekdo nejaky zbytek?
Dekuji.
--
Martin Hanek