Zapalovaci blok v MPI

Milan Kratochvíl milan.krata@quick.cz
Čtvrtek Duben 22 09:15:55 CEST 2004

Nad touto upravou premyslim kvuli cene a taky kvuli tomu ze bych vyradil rozdelovac a VN kabely (15kkc-rozdelovac a 1,8kkc-VNkabely oproti 3,5kkc-zapalovaci modul + cca 1kkc za soucastky a optosnimac). Veril jsem ze to nebude tak tezke uz jsem par el.zapalovani vcetne optickych snimacu delal. Nejvyce se mi osvedcilo to ze jsem si misto snimaci civky nebo kontaktu nechal vysoustruzit ze silonu kolecko do ktereho jsem vyvrtal 4 dirky a dale jsem udelal desticku s optosnimacem a zapaloval civku podle jednoho navodu z AR. Je pravda ze zde zustaly kabely a rozdelovac (mimo trabanta). V Seatu ktery mam jsem chtel byt trochu lepsi a vyradit i VN cast rozdelovace tim ze pouziju zapalovaci blok z MPI motoru. Do silonoveho kolecka bych udelal jen jednu dirku ale naopak bych udelal 4 optosnimace. Je mi jasne ze mezi optosnimace a zapalovaci modul musi prijit elekronika ktera presne ovladne zapaleni te potrebne svicky. Ze to bude tesi nez do starsich aut to mi bylo jasne ale netusil jsem ze uz v roce 96 je v tomto motoru tolik elektroniky.

Milan