Re: Ovládací kabel.

Bitovod hw@prelude.cz
Středa Duben 21 20:02:26 CEST 2004

Z toho je jasne videt, o co vsechno nekuraci prichazeji :-)

Jinak mozna bych zkusil nekde vysomrovat klasicky telefonacky 15ti par -
zkousel bych obrazit treba zabezpecovaci distance CD, takovehle kousky by se
najit mohly... Par metru desetiparu (cca 30, mozna 50) bych MOZNA nekde
vylovil, nejsem ji jisty, jestli jsem ho nekomu nesveril.

Pavel

----- Original Message -----
From: <jiri@bezstarosti.cz>
To: "'[HWnews]'" <hw-list@mailman.nethouse.cz>
Sent: Wednesday, April 21, 2004 7:52 PM
Subject: RE: Ovládací kabel.

Zkuste http://www.until.cz/ .

Na Amperu jsem si sel zapalit a hledal zapalovac, kdyz mi ochotne pan z teto
firmy podal do ruky pekny reklamni, ze uz si ho mohu nechat. No a mezi reci
rikal, ze umi dodat naprosto jakykoli kabel, naprosto k cemukoli, az po
nehorlave atd., takze to muzete rovnou vyzkouset.

BTW, na zapalovaci je telefon 583 480 740 a zapalovac stale jeste funguje
:))).

--
Jiri Bezstarosti