Eagle nedokonala vypln plochy polygonu

Jan Matejka matejka@cat.cz
Středa Duben 21 14:28:03 CEST 2004

> omezeny na MACy (wokna maji PS hodne zprzneny). Kdyz to date
> vysvitit na
> osvitce v DTP studiu, jsou tam ty cary taky, nebo ne? Pokud
> ne, pak to
> neni chyba eaglu ale woken. Pokud ano, pak je to chyba eagle.
>
> BTW, jak to vypada kdyz se na to podivate pod linuxem/unixem?

Na osvitku jsem to jeste nedaval, mam v planu zitra.
Zkusil jsem to otevrit v KGhostView na Mandrake 9.2 a vypada to trochu
jinak,
ale cary tam jsou taky.
Kdyz rucne zasahnu do postskriptu, do rutinky co kresli caru, tak aby ji
kreslila
o neco tlustsi, tak je vysledek v poradku. Asi to je nejaka
zaokrouhlovaci
chyba, otazka zda v prohlizecich ci Eagle.

Jan Matejka