Zapalovaci blok v MPI

jirka7a@seznam.cz jirka7a@seznam.cz
Středa Duben 21 14:24:42 CEST 2004

Nechci Vam kazit zamer, ale napr na Felde MPI byla cistena klapka, protoze se zasekavala. Servisman vycistil a predal manzelce jenze i ona poznala, ze ten motor je neustale ve dvou tisicich, pry se ma neco najet, tak 5000 a pote se rozhodnout zda vymenit klapku za 7tisic a mozna taky ridici jednotku - nekdy to pry spolu jiz nezacne spolupracovat. U VW se to musi menit dohromady.

Klapku jsem nechal vymenit ihned, nejsem padlej, abych veril servismanoj. Motor nez se vratil nekde k 750 otackam na volnobehu az za cca mesic. Podle meho se casove synchronizovala ridici jednotka s klapkou.

To MPI co mate ma prece taky pocitac nebo ne ?
To ho chcete obejit nebo se na nej napojit ?

Jirka

  ----- Original Message -----
  From: Milan Kratochvíl
  To: HW_Konference
  Sent: Wednesday, April 21, 2004 2:03 PM
  Subject: Re: Zapalovaci blok v MPI

  Je pravda ze v motorech se nevyznam. Jen jako amater jsem zkousel najit co mi tuto chybu zpusobuje. V rozdlovaci uz neni kontakt ale snimaci civka ktera mi nesla zmerit (dle jednoho znameho je to u VW normalni) a tak jsem ji chtel zkusit vymenit a taky zapalovaci civku ale prave narazil jsem na jiz konstatovane ceny a doporuceni na vymenu i kabelu, proto jsem se rozhodl ze si vyrobim optoelektronický snimac a elektroniku ktera by mi ridila "zapalovaci blok z MPI motoru".

  V predchozim zamestnani jsem mel sluzebni feldu s MPI motorem ktera mela zapalovaci blok a za 23kkm s nim nebyl zadny problem, proto jsem se rozhodl ze si to takhle nabastlim.

  Predpokladam ze s privodem PHM neni problem protoze mam Seata predelaneho na LPG a blbne stejne jek na benzin tak na lpg.

  Milan