Zapalovaci blok v MPI

Milan Kratochvíl milan.krata@quick.cz
Středa Duben 21 14:03:33 CEST 2004

Je pravda ze v motorech se nevyznam. Jen jako amater jsem zkousel najit co mi tuto chybu zpusobuje. V rozdlovaci uz neni kontakt ale snimaci civka ktera mi nesla zmerit (dle jednoho znameho je to u VW normalni) a tak jsem ji chtel zkusit vymenit a taky zapalovaci civku ale prave narazil jsem na jiz konstatovane ceny a doporuceni na vymenu i kabelu, proto jsem se rozhodl ze si vyrobim optoelektronický snimac a elektroniku ktera by mi ridila "zapalovaci blok z MPI motoru".

V predchozim zamestnani jsem mel sluzebni feldu s MPI motorem ktera mela zapalovaci blok a za 23kkm s nim nebyl zadny problem, proto jsem se rozhodl ze si to takhle nabastlim.

Predpokladam ze s privodem PHM neni problem protoze mam Seata predelaneho na LPG a blbne stejne jek na benzin tak na lpg.

Milan