prepisovani RTC 6818A

Jiri Drozd jirkonf@seznam.cz
Středa Duben 21 13:54:38 CEST 2004

   Odpovim na vsechny reakce v jednom mailu....

  Petr Simek - ano, tohe me samozrejme napadlo. Jenom nevim jak to nejak
efektivne realizovat. Chtel bych delat co nejmene uprav - mam uz to na desce.
Neni to sice zadne profi zarizeni, jenom muj soukromy "bastl", ale cim mene se
toho bude menit, tim samozrejme lepe.

  Tomas Mazouch - v datasheetu k RTC se pise, ze "When RESET is low the
following occurs - the part is not accesiable", takze pokud nahodim RESET,
melo by byt RTCcko blokovane.

  Pavel - nad timhle jsem take premyslel, ale potom asi potece pres tenhle R
proud z baterky do 89C51. Jde o to, jestli se mi tam vubec podari pri rozumnem
proudu tu log. 1 vytvorit. Chce to asi promerit.

  Prave sem dost sazel na to, ze je RTC pri aktivnim RESETu blokovane. Jeste
me napada pri pohledu na to schema, jak je tam R15 (10k), ze by mel byt spise
proti zemi - aby v pripade ze je odpojene napajeni drzel STBY a RESET v
aktivni urovni (v nule) - musim se jeste kouknout do DS od TL7705 jestli nema
na vystupu otevreny kolektor, to by to pak nechodilo. Vubec se podrobneji
kouknu do toho DS, co se PRESNE na vystupech toho obvudku deje pri pripojovani
a odpojovani napajeni. Projel sem to jenom tak zbezne a mel za to, ze pri
pripojeni napajeni drzdi od pocatku reset v aktivni urovni a po dobe nastavene
Ct ho shodi, naopak pri odpojeni jak detekuje pokles, tak nahodi reset a
drzi... Kazdopadne nejsem sam kdo mel s timhle problemy... Du badat... :o)

Jiri Drozd