Eagle nedokonala vypln plochy polygonu

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Středa Duben 21 13:52:53 CEST 2004

Jan Matejka wrote:
> Vazeni,
> neznate prosim nekdo nejaky trik jak dosahnout kvalitni plochy polygonu?
> Pokud v CAM procesoru (Eagle 4.11) provedu export reliefu DPS do
> postskriptu, tak se vysledna plocha vyznacuje jemnymi trhlinkami, jakoby
> byla plocha vymalovaná prilis tenkym perem. Pri primem tisku na
> bulinkovou tiskarnu jsem pozoroval podobny jev, i kdyz vzhledem k nizsi
> kvalite tisku mene patrny.
> Na webu ani v archivu konfery se mi nepodarilo k tomu nic najit.

PS je dost problemovy a zavisi na ripovacim engine jak se s nim
vyporada. Proto profi systemy co pracuji s PS jsou tak drahe (DTP) a
omezeny na MACy (wokna maji PS hodne zprzneny). Kdyz to date vysvitit na
osvitce v DTP studiu, jsou tam ty cary taky, nebo ne? Pokud ne, pak to
neni chyba eaglu ale woken. Pokud ano, pak je to chyba eagle.

BTW, jak to vypada kdyz se na to podivate pod linuxem/unixem?

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!