Zapalovaci blok v MPI

Milan Kratochvíl milan.krata@quick.cz
Středa Duben 21 12:42:35 CEST 2004

Motor (1,6 jednobod. rv 96) mi vynechava ale nepravidelne a na vsech valcich. Podle servisu "na na to pravo". je fakt ze podle tachometru ma najeto 147kkm.
Podle toho co jsem zatim zjistil tak mam vymenit kabely, civku a pak se uvidi. Tento pokus by mne stal cca 4,5kkc  a to nemluvim o mozne vymene rozdelovace za 15kkc. Original modul do MPI motoru stoji 3,5kkc tak jsem premyslel ze bych si, do nynejsiho rozdelovace, dodelal opticke snimani a ridil bych tim zapalovaci blok. Timto bych mel problemy z krku a myslim ze (mozna) i dost lacino.

Mialn