suplikove pole na soucastky

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Středa Duben 21 10:11:42 CEST 2004

Cihak@dkv.lbc.cd.cz wrote:
> Ted mi jde hlavne o R, L a C a jejich roztrídení. Vetsinu IO vyhodím, ale

nevyhazujte, treba nase decka si z toho delaji broucky, berusky, urcite
potesite manzelku kdyz vyberete pekne vyzerajuci kousky a udelate ji ke
dni matek srdce co ma ocicka nos a pusu z techto peknych svabiku (hezky
na ocicka vypadaji procesory 386sx kdyz je otocite o 45st.), vlasky z
dratku (sel jsem kolem vykopu, na zemi snad nekolik tisic dratku, zeptal
jsem se chlapa co v nem byl co s tim budou delat, jestli si muzu vzit -
tak jich mam sice ne uz tolik, deti pomahaji ;-) ale kdyz se delaji
telefony, tak tech dratku ruznych barev je...). Muzete ji taky udelat
originalni sponku do vlasu, treba kdyz horkym vzduchem odpajite kryt z
keramicke 386ky, ten vnitrek vypada hodne zajimave. Akorat mi to decka
zasantrocily, rozcesavaly s tim totiz panenky tak uz jsem nemohl
kuchnout ten kremik od pouzdra a dat to zene na sponku.

> zbydou OZ, prevodníky, switche, reference a pod. Proste vyberu co znám,
> obcas je nekde ze zapojení nebo z výrobce videt, ze to muze být zajímavé,
> tak najdu DS - tak jsem ted objevil nekolik beselových filtru od AD a pod.

Taky se z tiskaren daji najit docela zajimave veci na rizeni krookvych
motorku. Akorat by toho srotu mohlo byt trosku vic, nejak nam tezce
dochazi. TEd byl sber zeleza, tak mam pulku pudy volne :o)

> No, to trídení bude asi stejne milá práce jako bylo trídení DS pro MK.
> Proste to je potreba udelat tak zatnu zuby a udelám to.

Zapojte rodinu. Decka tim naucite trpelivosti a systematicnosti. Problem
je akorat s tema co jeste neumi cist a chtely by zrovna taky pomahat.

A za odmenu jim pak pomuzete neco z toho udelat.

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemu*že obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!

Daląí informace o konferenci Hw-list