suplikove pole na soucastky

jirka7a@seznam.cz jirka7a@seznam.cz
Úterý Duben 20 20:49:34 CEST 2004

> Vacsina integracov vypajkovanych je v podstate taka, ako pisete. Ale
> daju sa najst ozaj zaujimave veci, aj vo vyssej hodnote, aj funkciou.
> Naposledy som na nejakej doske nasiel 2 kusy rychlej dualportovej FIFO
> RAM s kapacitou 256kB 8bit, no nespravte z toho sledovac digitalnych
> priebehov, skoro zadarmo! :)
> Jaro Rybarik

Nepochybuji, ze se daji najit zajimave veci. Jen pro priklad vybagroval jsem
dva pagery, ze budou dva LCD 2x16. Vsechno slo jen na nestandardnim rizeni
jsem si hral dva vikendy - stalo to za to ?

Podobne jsem nasel, ze asi za 30 korun nekdo proadava LCD 2x16 do mobilu.
Dalsi nestandard.  No mam dva kousky doma, ale nyni si rikam co s tim.
Dale jsem si koupil kdysi levne smd ttl - 232 prevodniky. No nyni jsem je
chtel dat do desky a zjistil, ze maji sirsi pouzdro nez MAX smd. No nic, tak
jsem koupil nove MAX232.

Taky nejde jen o identifikaci, ale ja jako bastlir nejsem ten, ktery dokaze
vsechno zapojit.
Proste nyni chci tvorit, nic nebagrovat, nekupovad do supliku. Podle mych
zkusenosti to nestoji za to.

Jirka