suplikove pole na soucastky

hwkonfera hwkonfera@seznam.cz
Úterý Duben 20 18:20:22 CEST 2004

Jirko diky. Bohuzel problem techto obchodu je ten, ze pres web clovek zjisti
moznosti zaslani veprove kyty ve sqele cene z Moravy do Teplic az do domu
(Globus), v superakci nejlepsi cenu nerozparatelnych a neuspinitelnych
kalhot na zahradu (OBI) nebo cenu benzinoveho dvoutaktniho generatoru proudu
na kempovani, nejlepe ovsem do stanu :)) (Baumax), ale tyhle regalky se
suplikama ne-e. A protoze do Prahy se na nakup dostanu tak koncem kvetna,
zrejme dojde na viditelnou ruku trhu a budu si muset priplatit :) ... Tady v
Teplicich nic podobneho tusim neni ...

Simon