TV mono -> stereo

Jiri Drozd jirkonf@seznam.cz
Úterý Duben 20 18:20:19 CEST 2004

   Zdravim,
mam v zesilovaci TDA 7313. Umi prepinat 3 vstupy, regulaci hlasitosti, vysek,
hloubek, vyvazeni, citlivosti vstupu, fyziologicka regulace hlasitosti. Vystup
na 4 repro - ze 2 de vzdy stejny signal, na kazdem vystupu je riditelny
utlumovy clanek. Ridi se po I2C. Kupoval sem ho v GESu.

Jiri Drozd

----- Original Message -----
From: <mjfox@centrum.cz>
To: <hw-list@mailman.nethouse.cz>
Sent: Monday, April 19, 2004 9:44 AM
Subject: TV mono -> stereo

> Pratele,
>
> predesilam, ze je to mozna blby napad, tak se zdrzte kritiky.
>
> Mame televizi Thomson 21DG15ET (nebo taky TX807C), je sice mono, ale ma dva
reproduktory po stranach (16ohm/5W, paralelne propojene). Soucasti navodu k
pouziti je i podrobne schema. Mel jsem takovy napad, ze bych z ni udelal
polovicni stereo televizi - a sice ze by hrala stereo ze SCARTu (bud ze stereo
videa nebo z pocitace, pripadne DVD atd.).

> Chtelo by to jen par nepatrnych uprav:
>
> 1) misto mono integrovaneho zesilovace tam dat stereo integrovany obvod
>
> 2) nejakym zpusobem detekovat, ze je prepnuta na AV a prepnout kontakty rele
>
> 3) vyresit ovladani hlasitosti
>
> Vzhledem k tomu, ze v te televizi se o vsechno (skoro) stara jeden
integrovany obvod, tak mam uz tak trochu vymyslene reseni: povesit
mikroprocesor (nejspis nejaky PIC) bud na prijimac D.O. (infracidlo TSOP1333)
nebo na seriovou komunikaci mezi tim hlavnim integracem a seriovou EEPROM
(8-pin, zrejme kompatibilni s 24C02). Predpokladam, ze se do te pameti
okamzite uklada aktualni predvoba, nastaveni obrazu a hlasitost zvuku.

> Mate tip na nejaky elektronicky potenciometr/ regulator hlasitosti? Pripadne
pripominky k memu napadu?
> Dalsi vec, byl by nekdo ochotny poskytnout cast zdrojoveho kodu treba pro
PIC, ktery umi prijimat signal z dalkoveho ovladani?

> Predem diky. P.K.

> ---
> avast! Antivirus: Prichozi zprava cista.
> Virova databaze (VPS): 0417-0, 20.04.2004
> Testovano: 20.4.2004 17:38:22
> avast! (c) copyright 2000-2003 ALWIL Software.

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava cista.
Virova databaze (VPS): 0417-0, 20.04.2004
Testovano: 20.4.2004 18:20:23