[Fwd: RE: OT: Teplota disku merena IR teplomerem]

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Úterý Duben 20 17:28:24 CEST 2004

Jiří Krul wrote:
> Vubec tento thead nesleduji a nikomu nechci kazit kseft, ale pripada mi to
> ponekud tezkopadne, vetsina dnesnich MB ma SM-BUS sbernici coz je de-fakto
> I2C
> a vazne neni problem pribastlit senzor na tuto sbernici, navodu jak s tim
> komunikovat pod Linuxem najdete take dost.

Clovek nechtel resit disk, chtel resit snimani teploty pres TCP. Jen se
to ze snimani teploty disku tak vyvrbilo.

JL.

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!