suplikove pole na soucastky

Josef Havlíček jhavlicek@kodys.cz
Úterý Duben 20 15:17:47 CEST 2004

Pravda, akorat, ze ve vybudovanym kapitalismu je dodaci lhuta konektoru
8tydnu, jako mi ted sdelil MOLEX. Ja bych bez urcite zasoby nemohl pracovat.
Nevim cim to je, ale nejak to co potrebuji zrovna neni.
Take pouzivam sacky se "zipem", navleknute na tycce, pripadne v krabicich.
Dolistuji k hodnote, predchazejici vyndam, vyberu z prislusneho sacku a zase
vse pohodlene vratim na puvodni misto, aniz bych neco pomichal
JH

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz
[mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz]On Behalf Of J.R.
Sent: Tuesday, April 20, 2004 2:38 PM
To: [HWnews]
Subject: RE: suplikove pole na soucastky

> Mimochodem, kdyz prijdu do kramu s nejakym seznamem, kde jsou smd
> a zacne to
> prodavac strihat, tak to trva pekne dlouho a kupovat si je do zasoby jiz
> nechci. Muj malej skladek je preplnenej vseho moznyho a kdyz neco
> potrebuji,
> tak to jdu stejne koupit, protoze to nema vyznam hledat ... .
> Tak me napada jestli ten sklad ma vyznam ? Nebo to je jako sbirka motylu ?

Na tohle jsou prece zasilkove firmy: od Conrada pres RS Components az po
Farnell, GES a GME. Objednate telefonem, faxem, mailem a soucastky mate za
par dni az na stole. Nektere z techto firem jsou ale drahe, takze pokud ani
toto reseni nevyhovi, tak snad jen si chodit pujcovat od souseda ... :-))).
--
Rt
---

---