suplikove pole na soucastky

Bitovod hw@prelude.cz
Úterý Duben 20 13:09:36 CEST 2004

Ja mam celou radu E12 v krabickach od filmu (a vlastne i zbytek SMD) - ma to
nevyhodu, ze jou kulate, ale zase jsou zadarmo. Zkuste zajit do nejakeho
fotolabu a domluvit se, at vam je par dni schovavaji. Idealni je nejaky Fuji
lab, protoze Fuji vetsinu filmu bali do pruhlednych krabicek...

Pavel

----- Original Message -----
From: <Cihak@dkv.lbc.cd.cz>
To: <hw-list@mailman.nethouse.cz>
Sent: Tuesday, April 20, 2004 1:05 PM
Subject: RE: suplikove pole na soucastky

No, skrinky Mars jsou vyborne na obyc. soucástky.
Jak to ale deláte se SMD ? Potrebuju roztrídit mraky R a C a chtel bych je
mít roztrídené alespon v základní rade. Nejlepsí na co jsem narazil jsou
plastové krabicky v rybárských potrebách, ale tam je chlívecek 4 x 4cm a
krabicka jich má tusím 24. Jedna ta krabicka stojí cca 100kc, coz se mi zdá
znacne prehnané. Je to pouzitelné, ale jábych mel radsi chlivecky tak 2 x
2cm a tak 100 v jedné krabicce.
Co na to kdo pouzíváte ?

Martin - OK1UGA