Mechanicke rezonatory - literatura

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Úterý Duben 20 12:21:06 CEST 2004

mal by som otazku... :-)

nema nahodou niekto (asi najskor niekto kto sa zaobera akustikou) po
ruke literaturu, kde najdem strucny uvod do problematiky mechanickych
oscilatorov (staci jednoducha sustava pruznost-hmota-poddajnost) a ich
analogia s elektrickymi obvodmi. Mali sme to pred 5 rokmi v skole, ale
nemam tu poznamky a nikdy som to odvtedy nepouzil (rozumej vsetko som
zabudol).
Problem je, ze to potrebujem pomerne rychlo a nemam cas dva dni hladat
na internete (inak by som sa tak blbo nepytal, vsakze). Poprosim
chytrolinov s googlom aby si to nechali pre niekoho ineho. Dakujem,
balu