SOS Windows

peter peter@centron.sk
Úterý Duben 20 09:51:42 CEST 2004

Ahoj.

Vcera mi nastal "mensi" problem.Skusal som nejaky antivirus z CD prilozeneho
k nejakemu casaku a po restarte sa mi nerozbehly windowsy.Mal som tam W 98.
Vypisuje mi to akurat zoznam narusenych a chybajucich suborov,na konci je
chybajuci win.com. Mam instalacne CD ale jaksi neviem co dalej. Vzhladom na
to, ze som naposledy instaloval OS DOS 3.22 (:-))) to ani nie je div.Obvykle
mi to robil kamarat od pocitacov,ktory je momentalne v USA,tak by som
potreboval poradit.
 V prvom rade,ako dostat zbytky povodnych Win von z pocitaca a potom ako
prinutit pocitac,aby zacal brat instalacku,pripadne v opacnom poradi.
Momentalne je v stave,ze mi svieti prompt C.\.Mam tam dve mechaniky CD a
procesor Pentium 200MHz.

Diky !     Peter