[HWnews] zensky...

Radek Vicek vicek.radek@cpost.cz
Úterý Duben 20 07:37:41 CEST 2004

Asi jak ktere, kamaradova matka vypestovala specialni typ, ktery je blbej
jak stoudev.

Jen pro ilustraci:

- znate kocku, ktera vyskoci na plotnu kuchynskeho sporaku ve kterem se cely
den topi? Je fakt, ze pak bylo znat ze ma cosi spolecneho s gepardem...

- znate kocku, ktera spi v troube jiz zmineneho sporaku a prestoze se v nem
zaclo topit ani nemnoukne? Prislo se na ni jen nahodou az kdyz to zaclo
smrdet. Prezila to (slezla ji pulka chlupu), ale takhle rozparenou kocku
jsem v zivote nevidel - mela oci jak puklice a sla se sama vykoupat.

- znate kocku, ktera zasadne chodi srat do supliku se soucastkama? Ze se to
neda prebrat je doufam jasne...

Podotykam ze se vzdy jednalo o uplne jinou kocku.

A kdyz uz jsem u toho OT. Pridam opravdu veselou prihodu z doby nedavne.
Kamaraduv otec si pujcil dvojmuzne udelatko na vrtani der pro sloupky na
plot. Proste mocny motor, na nem vrtak a z kazde strany dve rucicky.
Kamaraduv otec se na to moc tesil bo tech sloupku bylo fakt dost a timhle to
mela byt pohoda. A tak to chtel vyzkouset nejdriv sam. Tak to nadrb,
udelatko mocne zarvalo, zavrtalo se co mohlo tedy az nadoraz a pak chciplo.
No vykopavali ho poctive celej vikend neb se to muselo cele obkopat...

Jo neni nad to si praci ulehcovat.

RadekCX

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.