suplikove pole na soucastky

hwkonfera hwkonfera@seznam.cz
Pondělí Duben 19 23:17:23 CEST 2004

Jelikoz relaxuji rozsahlym uklidem a reorganizaci ve sve pracovne :), dosel
jsem do bodu, kdy musim nejak zmenit system ukladani pasivnich soucastek.
Suplata a krabicky z papiru mi nevyhovuji. Chtel bych neco fajnovejsiho. A
napadlo me zainvestovat do plastovych poli suplat. Jenze ouha, ceny techto
poli jsou v zelezarstvich dost vysoke. Chci se tedy pritomnych dotazat: mate
nekdo tip na nejake pekne a levne matice suplat ?? Libili by se mi vizualne
plexi s odstinem (modra), ale rozhodne cena/suplik. Suplat nepotrebuji 20,
ale vyrazne vice ...

Diky, Simon Cihelnik