[HWnews] Nefungující LPT port v PonyProgu

Patrik Augustin repair@repair.cz
Pondělí Duben 19 21:18:33 CEST 2004

Tak tenhle problem jsem zase pro zmenu resil z kouwellem ale COM
porty.Tam sme to davali na PC do labiny kde na tom byly 2 analyzatory
Cobas.A bohuzel MB mel only 1 COM port.Jedine reseni ke kteremu jsem se
casem dobral bylo vymenit MB za jiny ktery mel ty COMy dva.Hlavni
problem byl ze se porty ve Widlich tvarily jako softwarove a neslo na
nich zmenit skoro zadne nastaveni a proste holt ty analyzatory to
nevzaly.
Podle me na to zadne reseni nenajdete nebo aspon ja sem sveho casu zadne
nenasel.A nesel by ten PP na tom MB nahodou opravit?Kdyz mi reknete co
schanite za svaba tak se podivam mam v krabici hromadu starych MB treba
bych mohl pomoct.HotAir taky mam takze se z toho da sundat cokoliv :-)