Extremni modelarstvi

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Pondělí Duben 19 12:45:33 CEST 2004

No, já jsem kdysi koupil poměrně primitivního autopilota (výroba tuším
Hitec), který funguje na principu 4 fotodiod (doleva, doprava, dopředu,
dozadu) a tím hlídá podélný a příčný náklon a koriguje výškovkou a
křidélky.
Vestavěl jsem to do hornoplošníku s motorem 6.5ccm a funguje to
překvapivě dobře. Má to citlivost nastavitelnou jedním kanálem R/C
soupravy a když je ta citlivost nastavená na dostatečný stupeň, tak se
éro chová jako korkový špuntík na vodě. Nedá se utopit a nedá :-)
Legrace je, že to včas umí vyhodnotit třeba les nebo stodolu, zvednout
výšku a přeletět to.

Zdraví PavelK