[HWnews] Plastovy vylisek

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pondělí Duben 19 11:58:40 CEST 2004

Zalezi na tom z jakeho plastu to ma byt, jake jsou vyrobni tolerance a
jaka je dovolena drsnost povrchu. Pro mne by byla prvni volba deska,
do ni navrtat (na vrtacce nebo na NC frezce) dvacitky diry, rozrezat
na cirkularce (truhlarske formatovaci pile) a pak na vrtacce udelat ty
pricne diry.

Ales Prochaska