Vrtani DSP a Eagle

radek kasal radekkasal@seznam.cz
Pondělí Duben 19 10:56:42 CEST 2004

Pokud uvážíme, vrták 0,8 mm, předpokládáme vyleptanou měd v místě
budoucího otvoru tak 0,1 mm se mi zdá jako dostatečná přesnost.

Nejdříve vrtat a potom exponovat mi připadá složitější. Vidím tam
problém s otřepy u tupého vrtáku, a pokud se to nepřesně vyvrtá, tak
osvit to již nezachrání. Výhodou je jen možnost natočit předlohu podle
vyvrtaného.

 Při vrtání do vyleptaného počítám s možností takzvaného nastavení,
ručně najedu na vrtaný  bod A, uložím pozici do paměti, pak najedu na
bod B a uložím do paměti.  Bod A je levý horní roh, bod B je pravý horní
roh. No a podle toho si program přepočítá kde vrtat.
	Druhou cestou je pečlivé uchycení v ose X a počítání či i v ose
Y.

Radek

Jak