Tisk predloh pro tistak

Jiří Krul jkrul@seznam.cz
Pondělí Duben 19 08:58:21 CEST 2004

Kdyz uz je rec o tisku predloh pro DPS, vramci obnovy tiskoveho parku jsem
si na stul postavil HP LJ 2300 a
musim rici, ze jsem zatim u zadneho modelu od HP (mam zkusenosti snad ze
vsema od LJ III+) nebyl tak prijeme prekvapen jako u tohoto stroje.
I ve srovnani s HP LJ 2100/2200 je tisk mnohem ostrejsi a cernejsi, vsiml
jsem si toho na prvni pohled a dokonce jsem HP odpustil neumerne dlouhy cas
najizdeni teto tiskarny.

----- Original Message -----
From: "radek kasal" <radekkasal@seznam.cz>
To: "'[HWnews]'" <hw-list@mailman.nethouse.cz>
Sent: Monday, April 19, 2004 8:22 AM
Subject: RE: Tisk predloh pro tistak

Ty mezery si nemohu dovolit moc velke, spise se snazim peclive zehlit.
Na vzpomínaném tistaku mam 29 pruchodu mezi nohama DIL pouzder a pro to
ta sire 0,3 mm. Leptam v kyseline a peroxidu a to vyzere i nejtenci
mezeru.
 Pro tisk pouzivam originál toner a paradoxne mam vetsi problemy s
tlustýma spojema nez s tenkýma., pripadne s vlasecnicovym perusenim
spoje.

Nedelal jste někdo experimenty s lepsi upravou medi před
žehlením? Například naleptat, natrit ...
Zkousel někdo upravovat jiz naneseny tisteny spoj na medi,
například ocetonovyma parama nebo jiz zde vzpomínaným sprejem pro vetsi
zcernani? Trhlinky by se mohly zacelit, vetsi mezery by zustaly.

Dle meho je super dulezite aby toner na med dobře chytil a pro to jsem
si s tim pohral a zde jsou vysledky:
- povrch medi matny, mozna upraveny z vyroby ci tence korodovany, omyto
acetonem -- dobre vysledky

- povrch medi ocisten praskem na nadobi (pak pripadne acetonem), --
dobre vysledky

- povrch medi ocisten zeleznou vlnou bez acetonu, na sucho, krasne se
leskne  -- stredni vysledky

- zdrsneni vylesteneho povrchu pomoci kyseliny, leptaciho roztoku
neprineslo zadne kladne vysedky, mirne zlepseni po natreni tistaku velmi
tenkou vrstvou toneru rozpusteneho v acetonu.

Radek

CadWare.