[HWnews] Vypousteni meteosond ?

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Neděle Duben 18 23:40:37 CEST 2004

Zatím s tím osobní zkušenost nemám. :-)
Právě proto se pokouším dát dohromady nějakou skupinku nadšenců a zkusit
to v praxi. Když to mohou zvládnout studenti v USA, proč bychom to
neuměli udělat u nás.
Třeba to k něčemu bude a časem postavíme i ten robotem řízený letoun,
který se po prasknutí balonu vrátí zhruba do místa startu.

Zdraví PavelK