[HWnews] Vypousteni meteosond ?

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Neděle Duben 18 23:26:11 CEST 2004

Dekuji za informace,
ja jsem vcelku v obraze. Fotak mam sice nic moc, ale na web staci a mohu vam
rici, ze Olympus s 820000 body je porad lepsi nez srackovej tchajvan s 3
Megapixely. Bohuzel je to tak.
Jsem vybaven profi svetly, difusni folii a poloprofi kamerou za 160000
(Mnozi i toto povazuji za Profi, bohuzel),  a tak je ten problem skutecne
jen v tom, ze nemam profi, ci poloprofi fotak.
Jindra Polivka
jpolivka@mbox.vol.cz