[HWnews] Plastovy vylisek

Pavel pavel_t@centrum.cz
Neděle Duben 18 18:10:54 CEST 2004

> Jestli to bude z nerezu nebo hliniku je jedno, cenovy rozdil nebude moc
velky.

prominte ale nejak nechapu, mozna je to zpusobeno tim, ze:

1. jsem natvrdly a neco jsem nepochopil - coz je mozne
2. 20 % svetovych nalezist bauxitu se promenilo v chromova a zbytek v
zelezna a dalsich surovin potrebnych k vyrobe nerezu
3. dnes je stale 1.4.

ja mam dojem ze pri stejnem mnozstvi bude i nejmene kvalitni nerez stale 2x
drazsi nez kvalitni hlinik. Jak si tedy predstavujete ze ten cenovy rozdil
nebude velky???

Pavel