Tisk predloh pro tistak

radek kasal radekkasal@seznam.cz
Neděle Duben 18 15:25:00 CEST 2004

Jake nejtenci spoje delate? U 0.3mm cas od casu dochazi k přerušeni
vodice. Na tistaku 7x5 cm asi tri pripady.
 Také jsem zkousel cistit jemnou ocelovou vlnou, ale toner chytal hure
nez když cistim praskem na nadobi nebo jen odmastim acetonem. Pouzivate
modrou folii za 50Kc nebo jeji ekvivalent za 20Kc? Prodavano v GES.

Radek