Tisk predloh pro tistak

Jirka zaloha@volny.cz
Neděle Duben 18 14:35:00 CEST 2004

radek kasal napsal(a):

> Spoje delam zazehlovanim, zde nekdy publikovane jako pomoci modre folie.
> No a při tom je mnozstvi toneru dost dulezite.
>  V kazdem pripade dik za podnet, az opustim modrou folii a naučím se
> striknout fotocitlivou vrstvu na tistak, tak jiste využiji vase
> doporuceni.

Mam tutez konfiguraci (tedy WXP a LJ6L) a taky delam tistaky modrou
folii. Ano, mate pravdu, ze v ovladaci (a to ani v originalnim ve Win,
ani v tom od HP) neni mozno nastavit mnozstvi toneru tak, jak to slo v
tech starych treba pod W98. Proste na tu tiskarnu v duchu vseobecne
zblbelosti kaslou, prestoze je stale hodne rozsirena, levne k mani
(pouzita) a nema zadnou podstatnou chybu. Nicmene ja jsem nepozoroval
zadny problem s danym mnozstvim a tistaky se mi delaji (v ramci moznosti
teto metody) dobre.

Ono si chce skutecne velmi vyhrat minimalne se tremi vecmi:

1) priprava povrchu medene folie - v soucasne dobe pouzivam k ocisteni
jemnou ocelovou vlnu (tusim z Baumaxu - oddeleni s barvami) a nasledne
odmasteni technickym benzinem

2) teplota zehlicky (pouzivam dve tecky, stupne jsem nemeril)

3) doba a intenzita jejiho pritlaku (zehlim s mirnym pohybem do stran,
navic pres arch standardniho 80g/m2 papiru do kopirky - zajisti to
rovnomernejsi rozlozeni tlaku i teploty) a tistak mam podlozeny rovnou
drevenou podlozkou (muze se rychle a rovnomerne ohrat - drevo je
vynikajici tepelny izolant)

Jirka