OT: OpenOffice

"Saša K. Svobodová" svobodova.alex@seznam.cz
Neděle Duben 18 14:30:57 CEST 2004

	To bohužel nejde, také mě to napadlo. Je to volaké pobóchané. To jsem i
zkoušela založit nový soubor (tam funguje kontrola správně) a vložit
přes chránku text. A je tam ta angličtina zas. Magie, čáry a kouzla :(

	Jdu ještě bádat :)

					Saša K. Svobodová

      web:  http://www.doupatko.adslink.cz
      mail: svobodova.alex@seznam.cz