[HWnews] HW news admin

OK1UGA ok1uga@volny.cz
Neděle Duben 18 12:36:45 CEST 2004

Presne tak. Já se pripojuji. Nevadí mi reklama. Vím, že server z neceho žít
musí. Ale at tam není jako príloha. Vzlášt dnes, kdy každý druhý mail s
prílohou je virus.

	Martin.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz
[mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz]On Behalf Of Pavel
Subject: RE: [HWnews] HW news admin

Vyborne, zasluzny pocin, dekuji byt nejsem z tech kterym to zasadne vadilo.

Ale neslo by odstranit pridavani reklamy jako prilohy? Za textem mi to
nevadi tech par byte co ma mail navic me nezrujnuje a beru to jako nutnost,
v pripade prilohy taky nejde o velikost ale o neprehlednost, drive kdyz byla
priloha jen v pripade pokud byla k veci tak jsem se podival na prilohu a pri
cteni uz jsem vedel ktera bije, vetsinou dotycny uvede, ze poslal prilohu
ale nekdy ani neni moc patrne z kontextu, ze to zapojeni s kterym chce
poradit a ktere slovne popisuje je i v priloze...