Tisk predloh pro tistak

Aleš Novák ales.novak@t-email.cz
Neděle Duben 18 11:54:20 CEST 2004

  U znameho v tiskarne pouzivaji spray nazvany "BLACK COVERING".
Vytisknu predlohu na kvalitni pauzak, striknu timto sprejem a za
par minut muzu svitit. Dokonale vycerni i velke plochy, ktere byly po
vytisku prusvitne. Po nastrikani a vyschnuti toner viditelne
ztloustne. Nicmene ani spoje pro ADuC8xx nesplynou. Nedelam zadne
dodatecne upravy kontrastu ani niceho, tisknul jsem jak na starych
tiskarnach tak i na novych.
  Kde se da koupit nevim, beru ho primo z tiskarny (450ml spray).
  Pro Googling: "BLACK COVERING", abezeta, "BCL 2002".

S pozdravem,
  Novalex