[HWnews] Proc (jak) by mela PWMka znicit motor?

Danhard danhard@volny.cz
Sobota Duben 17 22:54:54 CEST 2004

U toho PWM rizeni komutatoroveho motorku by ta dioda asi slusela, zkuste se
na ten prechodovy jev podivat osciloskopem, a vsechny ty prekmity sice budou
asi tlumeny, ale pujdou do ztrat v zeleze, nebo to odtopi ten tranzistor.

Danhard