[HWnews] PIC a preruseni

Danhard danhard@volny.cz
Sobota Duben 17 18:55:09 CEST 2004

Ano, rada 18 ma dve hladiny preruseni, nicmene obsluha preruseni bude
stejna, pokud bych povolil znovu preruseni, pred dokoncenim obsluhy, musim
take smazat jeho priznak, pokud by doslo k dalsimu preruseni do teto urovne,
tak bych prerusil stavajici obsluhu, to muze zpusobit nedefinovane chovani.
Pokud chcete konstruovat viceurovnove preruseni na bazi jedne urovne
odskoku, musite nejprve udelat prioritni rozdekodovani (muzou prijit dva
priznaky najednou), shodit vydekodovany priznak (od tohoto okamziku muze
prijit dalsi), zakazat preruseni od zdroje na vydekodovane urovni (pripadne
i pro nizsi priority) a potom uvolnit globalni preruseni, po dokonceni
obsluhy to zase vsechno "uklidit" :o)
O preruseni se prichazi v momente, kdyz dalsi pozadavek prijde drive, nez
stacim smazat jeho priznak.
Nejde jaksi nahodit ten priznak podruhe, kdyz uz je nahozeny.

Danhard