[HWnews] Plastovy vylisek

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Sobota Duben 17 13:04:24 CEST 2004

At 12:09 17.4.2004 +0200, Michal G. wrote:
>V plastech se nevyznám a na stránkách lisoven plastù jsem na¹el pouze
kontakty a pár fotek sortimentu. Technologické postupy zcela chybí.

Coz o to, princip neni slozity, o to slozitejsi je vlastni technologie:
Strikolis je neco jako velky vyhrivany mlynek na maso, oblepeny snimacema
vseho mozneho. Do nasypky se nasype plastovy granulat, ktery nabira snek a
tlaci ho skrz vyhrivany valec do formy. Forma musi byt take vyhrivana. Forma
je delena na dve poloviny, pripadne jeste obsahuje vkladaci jadra apod.
Krome jineho taky musi mit forma vtokove a odvzdusnovaci kanalky, ktere musi
byt vhodne navrhnuty a rozmisteny, aby plast zatekl do formy rovnomerne.