[HWnews] Prevod (S)Video -> (S)VGA

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Sobota Duben 17 10:31:35 CEST 2004

On Wednesday 14 of April 2004 19:20, Zdenek Zechovsky wrote:
> Tez zdravim, toto uz se tu probiralo - neni to tak jednoduche.
> S-video jsou dva signaly chrominance (C,barva) a luminance(Y,jas).
> Toto muzete mit v norme PAL, nebo NTSC, tzn. v prokladanem modu.
> Vy toto musite pretransformovat na rozliseni 640*480 (60Hz),
> neprokladane. A to vyzaduje AD prevod, vyrovnavaci pamet a DA prevod
> na slozky RGB + synchronizacni pulsy. Radeji bych se podival po
> hotovem vyrobku...
SVGA monitory umi prokladany rezim a nektere by mohly zvladnout i
"podtaktovani" na 50Hz.
Podle mne, s trochou stesti, by se to mohlo povest.
Rezim synchronizace se monitoru oznamuje polaritami na HS a VS.
Takze nejakych vysledku by bylo mozno dosahnout i s C+Y=>R+G+B obvodem,
nejakym pll zavesem a nejakymy citaci napr v xilinxovi.
Take by to cele slo pravdepodobne napsat do DSPcka, ale do toho nevidim.
Jakub