[HWnews] Vypousteni meteosond ?

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Pátek Duben 16 20:44:19 CEST 2004

Vyfotim, dam na web. Dnes uz nestiham ani ne tak kvuli casu, ale kvuli
svetlu.
Mam starsi digital, ktery neni nic moc a to hlavne pri umelem svetle. S
bleskem by to mohlo byt samy odraz.
Meteostanice ma vysilac a navic je tam 5ti kolik DIN, ze ktereho asi jdou
cist data, nebo hodnoty ???
Je to z roku 1989. Je tam mereni teploty, tlaku, relativni vlhkosti a
vysilac.
Ke kazde meteosonde je kalibracni list s udaji co z toho lezou.
Je to polystyrenova krabice, ve ktere je ulozena sonda a je tam take snura
na zaveseni pod balon. Bohuzel balon neni soucasti teto sondy. Dva dily
polystyrenove krabice jsou stazeny gumovym pasem a ten se pripne pod balon.
Dalsi uvidite na fotkach.
J. Polivka
jpolivka@mbox.vol.cz