RE: [HWnews] Nefungující LPT port v PonyProgu

radek kasal radekkasal@seznam.cz
Pátek Duben 16 19:52:25 CEST 2004

Asi před půl rokem jsem udělal podobnou zkušenost s koupí portu od
Konwelu. Přesněji dva LPT porty na jedné PCI desce. Porty jsou funkční,
podle výrobce i dovozce podporují EPP a ECP režim provozu. Na tiskárnu
fungují bez problému, ale samostatné ovládání portu nelze realizovat a
ani paralelní scanner si s nima nerozumí.
 Zkuste se ještě prohrabat v biosu motherboardu a případně jít na
stránky výrobce chipu. Mne se k té desce podařilo sehnat "zaručeně
funkční" tři ovladače, jeden od dovozce do CR, druhý od výrobce desky a
třetí od výrobce chipu.  Všechny tři různé a neřešící problém.

 Pokud naleznete řešení, tak bych se rád poučil.

Radek

LPT1 a