[HWnews] termostat

Pavel Poucha papouch@papouch.com
Pátek Duben 16 17:07:34 CEST 2004

A jake chcete pouzit cidlo ? Predpokladam nejake odporove.

Udelal bych tedy mustek s odporovym cidlem, v jedne vetvi odpor a cidlo, v
druhe odpor a potenciometr pro nastaveni teploty, pak 1 OZ pripojeny na
vystup mustku, v kladne zpetne vazbe kombinace odporu a potenciometru pro
nastaveni hystereze. Jako OZ bych zkusil treba typ 741, ma vystupni proud
20mA, takze by slo rele pripojit primo (overit proud), nebo jakykoliv OZ a
tranzistor na vystupu. Se 741 pozor, ma velky offset, ale pokud vse
ocejchujete zkusmo, nebude vadit. Protoze mustek bude vzdy v okamziku
prepnuti vpodstate vyvazeny, nemusite si delat starosti s presnym napajecim
napeti, bude stacit bezny 78XX.

To je takovy skript pro nakresleni schema :-)

S pozdravem
Pavel Poucha

From: "Petr Pjotr" <pjotr@post.cz>
To: <hw-list@mailman.nethouse.cz>
Sent: Friday, April 16, 2004 4:48 PM
Subject: [HWnews] termostat

Shanim navod na stavbu jednoducheho termostatu - napajeni 12V,
nastaveni pozadovane teploty 18-23°C, moznost nastaveni hystereze
0,5-3°C, vystup na miniaturni rele. Doporucite mi nekdo neco ?

predem dekuji
Pjotr

--
Surfujete pres VOLNY? Tak proc jeste nejste ve VOLNY klubu?
Nyni exkluzivne pro cleny klubu soutez o skvele ceny.