[HWnews] Vypousteni meteosond ?

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Pátek Duben 16 15:35:22 CEST 2004

No právě. A s moderním vybavením by to mohlo kreslit na mapě na
notebooku i dráhu kudy to letí, jaká je tam teplota, tlak a podobně.
Někteří fandové ve světě do sond dávají i digifoťáky a fotografují, jak
vypadá Země z výšky 30 km.
Stačí jen zagooglovat, a stránek s touto tematikou vypadne fůra. Včetně
popisů startů a dobrodružných hledání sond.

BTW, při psaní této správy mi přes rameno koukla moje drahá a
poznamenala něco o nadbytku volného času :-)

Zdraví PavelK