RE: [HWnews] Když už se nakouslo USB-RS232

LuKas hradlo@atlas.cz
Pátek Duben 16 14:59:44 CEST 2004

Mam par kousku prevodniku USB-RS485 od Papoucha a chodi v pohode - konkretne
jako COM10-COM14.

LuKas

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz
[mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz] On Behalf Of Pavel Kořenský
Sent: Friday, April 16, 2004 2:25 PM
To: hw-list@mailman.nethouse.cz
Subject: [HWnews] Když už se nakouslo USB-RS232

Nevíte někdo,

jestli ty ovladače pro FT232BM umějí fungovat tak, aby když člověk připojí k
počítači víc stejných adaptérů (např. přes USB hub) měl víc sériových portů
?

Já už jsem se takhle jednou spálil, když jsem si koupil tři nějaké Taiwanské
USB/RS-232 převodníky a k nim USB hub a pak jsem zjistil, že v systému může
být ten převodník jen jeden a pokud jich je tam víc, tak se všechny mapují
jako COM13 a požerou se vzájemně až do modré obrazovky smrti.

Zdraví PavelK