[HWnews] zensky... - omluva

havraj1.edu@mail.cez.cz havraj1.edu@mail.cez.cz
Pátek Duben 16 10:28:43 CEST 2004

Ne, ne, vse bylo OK. Sem tam je dobre to zde trochu osvezit nejakou
netechnictinou.
Dyk bez tech bab by byl zivot sedivej. Ono to pivo a dobra parta je k
nezaplaceni, ale kdyz pak spolu s mamkou doma hledas spravnou polohu
(rozumej reprobeden :-)) je to zas o necem jinem!

Raven

Tak to si musim dat trochu pozor, protoze nic trapneho jsem tady jeste snad
necetl a nekdy se i opravdu dobre bavim. Tak to mohlo byt jedine ode mne,
kde to neumim sam posoudit. Pokud je tomu tak, pak se omlouvam, opravdu se
nekdy snazim byt vtipny a mozna mi to nejde uplne jak bych sam chtel.

--
Jiri Bezstarosti