[HWnews] zensky...

Dolezal Dusan dolezal@zoner.com
Pátek Duben 16 08:48:07 CEST 2004

Joo, sloupovky jsou na kyticky super, mame to doma taky tak.

Dusan Dolezal

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz [mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz]On Behalf Of VA Elektronik - Andel Vladimir ing.
Sent: Thursday, April 15, 2004 11:12 PM
To: [HWnews]
Subject: Re: [HWnews] zensky...

 Já jsem tenhle problém resil pred 19 lety, soubezne se vstupem do
manzelství. Mám reprobedny hodne velké, 70l.
Predevsím jsem jí presvedcil, ze je to stejný odstín (mahagon), jako její
obývací stena.
Potom jsem jí vnutil myslenku, ze je to vlastne soucást nábytku. Jenze ze
zacátku kdyz jsme byli v malém byte, bedny stály na zemi. Zacla na ne dávat
kvetináce a ty kytky dokonce zalívala -:((
Kdyz jsem pozdeji bedny povesil na zed, uz jsem to nezvlád. Zavelela, ze
horní hrana beden musí být v rovine s horní hranou skríní. Ale zvyknout se
dá na ledacos.
Andel