[HWnews] Vypousteni meteosond ?

Horký Aleš HorkyA@ROSICE.PENAM.CZ
Čtvrtek Duben 15 19:34:28 CEST 2004

A co kdyz diteti na pouti uleti balonek plneny (snad) heliem?

AlesH

-----Original Message-----
From: Radek a Petra Vickovi [mailto:rvicek@quick.cz]
Sent: Thursday, April 15, 2004 7:01 PM
To: [HWnews]
Subject: RE: [HWnews] Vypousteni meteosond ?

To jste si ale vybral jen neco co se vam hodilo do kramu a Vami podana
informace zavani zpravami z televize Nova. Sice vse co jste uvedl je pravda,
ale celkovy zaver je chybny.

Nemam pilotak, ale hromadu kamaradu co jej ma vcetne jednoho co lita u CSA a
pokud vim tak se smi letat napriklad bez radia jen do letove hladiny 250m a
to jeste jen nekde. Samozrejme plati ochranne zony kolem letist kde se smite
pohybovat jen radiem atd. Pochybuji, ze byste uspel v pripade, ze vami
vypusteny prezervativ by nacucla nejaka "roura" co v ni sedi 200 lidi a cele
to pak kvuli Vam spadne na sidliste. Stacilo kdyz nam zde v CB upadly ty
Miginy na kraj sidliste.

RadekCX

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.