[HWnews] Odpory 100M Ohmu ?

Ales Martinek amarti@post.cz
Čtvrtek Duben 15 19:22:28 CEST 2004

Potrebuju vyrobit vysoko impedancni predradnik k multimetru tak aby mne
vstupni impedanci minimalne 100M.
Premyslel sem udelat delic z odporu a potom pomoci precizniho operacniho
zesilovace to zesilit tak aby me vyslo zesileni celeho predradniku na
1:1 (mozna i 10:1 s prepinacem) .  Vstupni napeti by mnelo byt maximalne
15V.
Asi vyjde jednoduseji ten delic poskladat z mensich odporu a potom
nastavit presne spetnou vazbu toho operaku.
Ales Martinek

PS. Doufam ze se stoho nestane kostlivec jako z jinych podobnych mych
projektu.