[HWnews] AVR - jak na to

Jan Matejka matejka@cat.cz
Čtvrtek Duben 15 13:04:52 CEST 2004

> Existuje nekde v kostce postup, jak zacit s procesory AVR?

Doporucuju kouknout na http://www.avrfreaks.net/

Pro Windows je nejsnazsi cesta
http://winavr.sourceforge.net/package.html . Instalacni program obsahuje
vse potrebne.

Urcite je vhodne si postavit nejaky ISP programator treba STK200
kompatibilni do LPT portu.
S jeho pomoci si muzete mj. udelat klon JTAG ICE kterym jdou atmega
procesory pekne ladit v AVRstudiu. Navrh jednostranne DPS s procesorem
atmega163 SMD v EAGLE a treba BMP muzu zaslat nebo vystavit na webu.
Asi vsak bude lepsi chvilku pockat neb Kosta slibil na tema JTAG ICE
clanek.

Dalsi moznost je STUDIO+, pravdepodobne lepsi vzhledem k moznosti ladeni
i mensich AVR bez JTAG:  www.flash.co.uk nezkousel jsem vsak.

Jeste nez jsem si ubastlil JTAGICE tak jsem zkousel zprovoznit "avr
monitor" z avr freaks, ktery umoznuje krokovat programy v GDB, ale
neuspel jsem. Navic vyhodou AVR studia je moznost nahlizet na periferie
MCU, coz zminenemu monitoru chybi.

pekny den
Jan Matejka